افزونه سئو وردپرس حرفه ای افزونه WordPress Seo By Yoast یک افزونه

سئو وردپرس حرفه ای هست که بدون شک می توان با افتخار اعلام کرد

WordPress Seo By Yoastمشهور ترین و پر طرفدارترین افزونه سئو

وردپرس در بین تمامی افزونه های موجود در دنیاست! هرکسی بعد از نصب سیستم

مدیریت محتوا <وردپرس> سریعا افزونه Yoast Seo را نصب میکند و این

افزونه در دو دسته رایگان و پرمیوم است که در این پست قصد معرفی و فروش

نسخه پرمیوم این افزونه کارآمد و پرمخاطب را داریم.! تفاوت نسخه رایگان Yoast Seoو نسخه پرمیوم چیست؟

  1. قابلیت قرار دادن بیش از یک کلمه کلیدی کانونی برای هر مطلب
  2. دارای ویدیوهای آموزشی کار با افزونه
  3. راهنمای هر بخش بصورت قدم به قدم
  4. امکان ریدایرکت کردن آدرس سایت
  5. مدیریت ریدایرکت ها در وردپرس

    مدیریت ریداریرکت های که شما در نسخه حرفه ای وردپرس سئو شاهد خواهید بود به شما اجزاه میده تا انواع خطا ها در سایتتون رو به ادرس های جدید ریدایرکت کنید . بدون شک هیچ ساتی بدون خطا نیست ادرس هایی که به خطا دچار شدن و سبب امتیاز منفی در سایت میشن . Yoast Seo این قابلیت رو داره تا بتونید به راحتی و فقط با چند کلیک خطا های سایت خود را به ادرس های جدید ریدایرکت کنید و از گرفتن نمره منفی توسط موتور جست و جو جلوگیری کنید و این قابلیت به شما کمک می کند تا سلامت سایتتان را حفظ کنید و سایت خود را بروز نگه دارید!

    نوشتن محتوای کاملا سئو شده و بهینه با Yoast Seo

    با استفاده از افزونه سئو وردپرس Yoast Seo شما قادر خواهید بود محتوای مطالب خودتون رو کنترل کنید , یکی از قابلیت های بسیار خوب افزونه وردپرس سئو بررسی محتوای سایت شما می باشد و سه چراغ سبز , زرد , قرمز کیفیت مطلب رو به شما نشون میده و کمک می کنه تا بتونید به بهترین شکل ممکن مطالب خودتون رو بهینه کنید.

    قابلیت قرار دادن چند کلمه کانونی برای هر صفحه

    کلمه کانونی یکی از قابلیت های مهم وردپرس سئو هست. شما می توانید برای هر صفحه از سایتتان ، یک کلمه کانونی تعریف کنید و مطلب را بر اساس این کلمه سئو کنید. متاسفانه نسخه رایگان این افزونه فقط از یک کلمه کانونی پشتیبانی می کند اما در نسخه پرمیوم می توانید بصورت همزمان چندین کلمه کانونی برای سایتتان انتخاب کنید و تا حد زیادی سایت خودرا در گوگل محبوب کنید.

  6. حذف تبلیغات از Wordprees Seo By Yoast

    در این نسخه دیگر تبلیغاتی از طرف سازنده در پنل وردپرس شما نمایش داده نمی شود. شاید موضوع چندان مهمی نباشد اما به هر حال می تواند ذهن شما را از حاشیه ها دور کرده و شما را متمرکز کند بر انجام تنظیمات سئوی سایتتان به شکل کاملا اصولی و راحت تر به کار خود ادامه دهید.

    ساخت نقشه سایت

    یکی دیگر قسمت های مهم هر وب سایتی وجود نقشه سایت هست همون Site Map که به موتورجست و جو ها کمک می کنه بتونن به راحتی به مطالب سایت ما دسترسی داشته باشن این افزونه سئو وردپرس به شما اجازه میده که بتونید به راحتی برای سایت وردپرس خود یک نقشه حرفه ای ایجاد کنید و قسمت های مختلف آن را کنترل کنید و لذت ببرید.

    بهینه سازی پیوند یکتا

    افزونه سئو وردپرس یواست از بهترین نوع پیوند یکتا در وردپرس استفاده می کنه و همچنین اجازه میده تا بتونید کاملا ادرس مطالب و برگه ها رو کاملا سفارشی سازی کنید . آدرس مثل محتوا می تونه یکی از مهمترین بخش های مطالب در سئو محسوب بشه . همچنین در قسمتی دیگر اجازه این رو دارید تا بتونید نحوه نمایش درس ها رو کلا کنترل کنید و یک سری موارد اضافی که باعث طولانی شدن ادرس های شما میشن رو حذف کنید. واقعا Yoast Seo Premium کارش حرف نداره.