در پروژه حاضر یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل در اختیار شما قرار گرفته است که با زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQLL نوشته شده است. قابلیت های این پروژه عبارتند از : پنل مدیریت، سورس ساده و روان، دسته بندی محصولات، استفاده از سبد خرید، قابلیت توسعه، طراحی زیبا و کاربر پسند و …

 

 

طراحی منحصر بفردی دارد و می تواند جلوه های ویژه و زیبایی را برای یک سایت فروشگاهی به ارمغان آورد. همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین راز های موفقیت یک وبسایت فروشگاهی این است که ظاهر مناسب و دلپذیری داشته باشد.

قالب هایphp  به خوبی این ویژگی را برای شما تامین کرده و باعث موفقیت فروشگاه اینترنتی شما می شود. این قالب در آپدیت های جدید سرعت عمل و کارایی بهتر و مناسبتری پیدا کرده است

 

.

قالب فروشگاهی بی نظیر ۱۰۰ درصد واکنشگرا

ویژگی واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن امروز یکی از ضروری ترین بحث طراحی سایت است. برای اینکه شما یک سایت واکنشگرا داشته باشید بایدقالب مناسبی تهیه کنید که این ویژگی را به خوبی برای شما انجام دهد. قالب های مارکت بطور کامل واکشنگرا بوده و به خوبی روی تمامی نمایشگر ها و دستگاه ها تغییر اندازه داره و بهترین حالت نمایش را فراهم می سازد. هر نوع طراحی با این قالب انجام دهید واکنشگرا خواهد بود و شما در این راستا مشکلی باقالبphp, نخواهیدداشت.

امکان نمایش سریع محصولات ( اطلاعات محصول )

ویژگی دیگری که قالب های مارکت php  دارد و به جذابیت خاص آن افزوده است امکان مشاهده سریع محصولات می باشد. این ویژگی باعث می شود تا کاربران تجربه لذت بخشی از بازدید در سایت شما داشته باشند و هرکدام از محصولات مورد علاقه خود را به سرعت بدون رفرش شدن صفحه بتوانند ملاحظه کنند و تصاویر آن را ببینند. قالب های فروشگاهی در راستای گرافیک ظاهری بسیار عالی قدم برداشته و می تواند گزینه مناسبی باشد.

دریافت فایل